Duża liczba usterek nie jest standardem

Końcowe odbiory inwestycji to zawsze „moment prawdy” ukazujący, w jaki sposób były prowadzone prace. Poziom zaangażowania naszych inspektorów oraz ich wiedza są dla inwestora gwarantem jakości realizacji każdego etapu. O końcowym efekcie decyduje kilka elementów: aktywny udział inspektorów w pracach już na etapach przygotowawczych, bardzo dobra znajomość każdego detalu dotyczącego inwestycji i orientacja we wszystkich procesach realizacyjnych, dobre relacje z generalnym wykonawcą i pracownikami.

W końcowym etapie realizacji inwestycji rolą inspektora jest doprowadzenie do sytuacji, kiedy przy końcowych, oficjalnych odbiorach było jak najmniej uwag krytycznych. Nasi inspektorzy zwracają uwagę także na usterki, które zmniejszają komfort użytkowania.

W czym pomagamy naszym klientom?

  1. Przygotowujemy pełną analizę dotyczącą poprawności zrealizowanej inwestycji.
  2. Monitorujemy i koordynujemy prace przy usuwaniu usterek.
  3. Dokładamy starań, aby usunąć wszelkiego typu usterki, również te, które nie mają charakteru krytycznego.

SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI